Selskabslokale

Hobro Boligforening har et selskabslokale, som udlejes til beboere og medlemmer i forbindelse med familiefest, konfirmation, møder m.m. Selskabslokalet er beliggende på Smedevej 28 i Hobro.

Der er plads til max. 60 personer.

Lokalet udlejes ikke til ungdomsfester.

Leje af festlokalet:
Klik her for at åbne blanket, som skal udfyldes ved ønske om leje af lokalet
(afleveres eller sendes til vores mail)
Billede af fælleshuset indvendigt - klik her for større billede
(Tjek udlejningskalender for ledige datoer)

Klik her for at hente tjekliste i forbindelse med rengøring af lokalet efter brug.

Selskabslokalet er istandsat i 2021/2022, hvor der også er installeret varmepumpe i lokalet.

Lokalet har et lille køkken, som ikke egner sig til madlavning til mange
personer. Der er stort køle/fryseskab, et lille køleskab i køkkenet samt et stort flaskekøleskab.
Derudover er der komfur og industriopvaskemaskine.
Der findes service til 60 personer.
Der er 2 toiletter (det ene toilet er handicapvenligt og har også puslefaciliteter), samt et rum til opbevaring.

I kalenderen herunder kan du se om selskabslokalet er ledigt:

Du er selvfølgelig velkommen til at komme og se lokalet inden du lejer det.
Hvis du har lejet lokalet i en weekend, skal du afhente nøgle her på kontoret, torsdagen inden mellem
kl. 9 - 12.
Ved nøgleafhentning fremvises det rengjorte lokale til lejer og der betales forud for leje + depositum.

Første arbejdsdag efter udlejning, skal lokalet afleveres i rengjort stand. Godkendes rengøringen tilbagebetales depositummet.
Priser:
Beboere og ansatte: Leje: 1.500,- + depositum: 800,-
Medlemmer: Leje 2.300- + depositum 1.500,-. (Det koster 125,-
at blive medlem)

Overordnet reglement:
- Det er lejers ansvar, at overholde myndighedernes krav vedr. udskænkning af alkohol.
- Man må kun opholde sig i selve lokalet og på de anviste udenomsarealer. Ophold udenfor lokalet må ikke være til gene for omkringboende.
- Der må gerne spilles musik i lokalet, men der skal tages hensyn til omkringboende m.h.t. lydstyrke og tidspunkt på døgnet.
- Selve lokalet, udenomsareler og inventar skal behandles forsvarligt og sker der skader, er lejer ansvarlig for at betale for udbedring eller nyanskaffelser.