Du skal tilmelde dig for at søge bolig
Du kan tilmelde dig, enten som passivt medlem eller som aktivt søgende.

Du bliver medlem ved at ansøge på vores hjemmeside.
Når du er tilmeldt, kan du logge dig ind og tilføje dine boligønsker til din liste. Du får automatisk besked fra os når der er boliger du søger der er ledige.
Du kan tilmelde dig her.

Du kan også printe skemaet eller få skemaet udleveret på vort kontor.
OBS: tilmelder du dig efter 1. december, vil medlemsskab og evt. venteliste være gældende hele det efterfølgende år. Betaler du før 1. december, er medlemsskab og evt. venteliste gældende til ca. 1. februar.

Betaling
Det koster 125 kr. at blive passivt medlem, derefter skal der indbetales 125 kr. årligt i ajourføringsgebyr, for at bevare dit medlemskab og dermed din anciennitet i Boligforeningen.
Ønsker du, at være aktivt søgende, koster det yderligere 125 kr. og du vil herefter årligt sammen med ajourføringsgebyret, blive opkrævet 125 kr. ekstra.
Får du en bolig, slettes du automatisk som søgende, men du bevarer stadigt dit medlemskab, som derefter skal betales årligt, for at bevare ancienniteten.
Betales det årlige ajourføringsgebyr ikke, vil du modtage en påmindelse. Betales denne heller ikke, slettes du permanent fra Boligforeningens medlemskartotek.

Ny adresse
Det er dit ansvar, at meddele os din nye adresse når du skifter. Dette gælder for alle medlemmer og/eller boligsøgende i Hobro Boligforening.
Boligforeningen får ikke automatisk besked fra Folkeregistret.