Blanketter

Nyttige blanketter, hvis du f.eks. vil opsige din bolig, stille forslag til afdelingsmødet eller indgive en klage over overtrædelse af husordenen.

Så er du sikker på, at vi får alle de nødvendige oplysninger.
Blanketterne udskrives, udfyldes og sendes til Hobro Boligforening.

Opsigelsesblanket til underskrift med MitID

Opsigelsesblanket (dødsfald alm. bolig) til underskrift med MitID

Opsigelsesblanket (dødsfald visiteret ældrebolig) til underskrift med MitID

Opsigelsesblanket

Opsigelsesblanket (dødsfald alm. bolig)

Opsiglesesblanket (dødsfald visiteret ældrebolig)

Indmeldelsesblanket

Ventelisteblanket

Fejl og mangelliste til indflyttesyn

Ansøgningsblanket til installationsretten (udfyldes og underskrives med Mit-Id)

Ansøgningsblanket til installationsretten. (udskrives, udfyldes, underskrives og sendes til Hobro Boligforening.

Overdragelsesblanket (kun til indbo installeret med installationsretten) (udfyldes og underskrives med Mit-Id)

Overdragelsesblanket (kun til indbo installeret med installationsretten) (udskrives, udfyldes, underskrives og sendes til Hobro Boligforening)

Overdragelsesblanket (til indbo som ikke er omfattet af installationsretten) (udfyldes og underskrives med Mit-id)

Overdragelsesblanket (til indbo som ikke er omfattet af installationsretten) (udskrives, udfyldes, underskrives og sendes til Hobro Boligforening)

Klageformular

Blanket til forslag på afdelingsmøde

Blanket vedr. studie/uddannelsesaktivitet til udskrift

Blanket vedr. studie/uddannelsesaktivitet til digital underskrift med Mit-Id (både lejer og uddannelsesinstitution)

Blanket vedr. fortsættelse af lejemål (PDF) udfyldes og underskrives af begge parter.

Download Adobe Reader