Rosendals Allé / Klintevej

Herunder kan du læse om de faciliteter, som er specielle for netop din afdeling:
Du kan læse om: (klik på nedenstående links for at springe direkte til emnet).

Antenneforhold:

I din afdeling er der alm. stueantenner.
Med en stueantenne har du mulighed for, at se de gratis kanaler, (DR-kanalerne).
Vil du gerne kunne se betalingskanaler (f.eks. TV2), skal der tegnes abonnement ved en udbyder.
Hvis du har tilmeldt dig en ekstern udbyder, er det udbyderen du skal kontakte ved ændringer i abonnementet eller support til opsætning m.v.

Vaskeri:

Rosendalsallé 5-19 og Klintevej 1-15 har ikke fælles vaskeri. Der er klargjort til installation af egen vaskemaskine i kælder.

Garage/carport:

De fleste boliger på Rosendalsallé/Klintevej har tilknyttet carport. Der betales et månedligt beløb til en evt. carport.

Haver/gårdareal:

Klik her for at læse regler og information til dig der bor i en bolig med have.

Internet:

Boligforeningen leverer ikke internet. Du kan frit vælge udbyder, hvis du ønsker internetforbindelse.
Boligforeningen har intet at gøre, med oprettelse eller vedligehold af disse forbindelser.

Parkering:

Der er parkering ved boligerne.

Selskabslokaler:

Hobro Boligforening har selskabslokaler i Hobro, som udlejes til beboere og ikke-beboere i forbindelse med familiefest, konfirmation, møder m.m. Læs mere om Boligforeningens selskabslokaler her.

Telefoni:

Der er installeret mindst et telefonstik i din bolig. Hvis du ønsker at installere flere telefonstik, skal du selv betale for installationen.
Du skal selv tilmelde dig telefoni og er der problemer eller klager vedr. dette, skal du kontakte din udbyder af abonnementet.
Er der problemer med selve telefonstikket eller forbindelsen, skal du kontakte din vicevært.
Du kan frit vælge, hvilken udbyder du ønsker at benytte og om du overhovedet ønsker fastnet.

Renovation:

Klik her for at læse regler om håndtering af affald og renovation