Føj til min liste

Antal1
Areal83m2
Faciliteter - egne
HusdyrHusdyr tilladt, 1 hunde eller 1 katte, maksimum 1 i alt.
Leje pr. måned5.561,00 kr
Antenne228,00 kr
Indskud15.000,00 kr
El0,00 kr
Vand0,00 kr
Varme419,00 kr

Information om afdelingen

124 lejligheder fordelt på 1, 2, 3 og 4 værelser.
Boligerne er opført i 1983 - 1989.
Afdelingen bliver løbende vedligeholdt og istandsat, både ind- og udvendigt.
Lejlighederne er udstyret med komfur.
Mange lejligheder er med altan og der er også en del lejligheder med egen terrasse. Der er desuden rækkehuse, som har en lille have.
Der er et fint vaskeri i afdelingen.
Afdelingen har egen parkeringsplads. Der findes i øvrigt en god legeplads, samt boldbane.
Afdelingen er beliggende ca. 1 km. fra midtbyen. Der kører jævnligt bybusser.
Der er skøn natur (bl.a. området ved Mariager fjord) i gåafstand fra Horsøparken.

Husleje: Vær opmærksom på, at den oplyste husleje er vejledende. Prisen der vises, vil altid være den laveste på denne type bolig.
Der kan ved forbedring og/eller renovering i boligen være tilføjet en individuel huslejestigning på enkelte lejemål.
Du kan altid få oplysninger om den nøjagtige husleje ved at kontakte Boligforeningen.

I Horsøparken findes der 6 ungdomboliger. Læs mere om udlejningsreglerne i ungdomsboliger ved at klikke her.
Gulvplan og kort